May 30, 2020
21 Guests and 6 Members Online

Please consider Sign Uping
guest

sp_LogInOut Log In sp_Registration Sign Up

Sign Up | Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

sp_TopicIcon
What Song Are You Listening To Right Now?
February 3, 2020
9:28 pm
bayAreaShaman
bayAreaShaman
Member
Forum Posts: 3110
3432
Whoops Received: 1716
Whoops Given: 1496
Member Since:
February 13, 2015
sp_UserOfflineSmall Offline
2561sp_Permalink sp_Print

Hey this is my homie. I think u guys would like her. She reminds me of hella juggalo shit u guys would like. Videos cool. She don’t know about juggalo like that tho. Let me know if I was right.

Whoop whoop bayAreaShaman :

JiffyLong

YOU KNOW THEY AINT NO SUCH THING AS LEFTOVER CRACK!!!- Leftover Crack

February 4, 2020
9:03 am
krunk
krunk
America
Member
Forum Posts: 5936
4986
Whoops Received: 2493
Whoops Given: 0
Member Since:
May 4, 2014
sp_UserOfflineSmall Offline
2562sp_Permalink sp_Print

YouTube Video Breaking Bad Remix (Seasons 3-5)

krunk.gif

February 5, 2020
7:04 pm
Iris The Tranny juggalette
Iris The Tranny juggalette
Member
Forum Posts: 1137
828
Whoops Received: 414
Whoops Given: 363
Member Since:
February 16, 2018
sp_UserOfflineSmall Offline
2563sp_Permalink sp_Print

I see no difference between a corpse and a sex toy

February 6, 2020
8:40 am
Chuckieboy
Member
Forum Posts: 881
950
Whoops Received: 475
Whoops Given: 1188
Member Since:
May 11, 2017
sp_UserOfflineSmall Offline
2564sp_Permalink sp_Print

Shits fire

February 6, 2020
10:21 am
Chuckieboy
Member
Forum Posts: 881
950
Whoops Received: 475
Whoops Given: 1188
Member Since:
May 11, 2017
sp_UserOfflineSmall Offline
2565sp_Permalink sp_Print

Whoop whoop Chuckieboy :

Carnivalkilla44
February 6, 2020
11:25 am
Chuckieboy
Member
Forum Posts: 881
950
Whoops Received: 475
Whoops Given: 1188
Member Since:
May 11, 2017
sp_UserOfflineSmall Offline
2566sp_Permalink sp_Print

bayAreaShaman said
Hey this is my homie. I think u guys would like her. She reminds me of hella juggalo shit u guys would like. Videos cool. She don’t know about juggalo like that tho. Let me know if I was right.

  

Not my kinda shit but it’s not bad. My daughter was really feeling it 

Whoop whoop Chuckieboy :

bayAreaShaman
February 6, 2020
7:25 pm
bayAreaShaman
bayAreaShaman
Member
Forum Posts: 3110
3432
Whoops Received: 1716
Whoops Given: 1496
Member Since:
February 13, 2015
sp_UserOfflineSmall Offline
2567sp_Permalink sp_Print

That’s what’s up she liked it. Fuji is a pretty bad ass lady. She’s my homie and I was like bruh u remind me of hella juggalo shit lightweight. Not a plug just fuckin around. Didn’t even tell her I’m doing this.

Whoop whoop bayAreaShaman :

Chuckieboy

YOU KNOW THEY AINT NO SUCH THING AS LEFTOVER CRACK!!!- Leftover Crack

February 6, 2020
7:28 pm
JiffyLong
JiffyLong
Member
Forum Posts: 1988
786
Whoops Received: 393
Whoops Given: 107
Member Since:
May 9, 2014
sp_UserOfflineSmall Offline
2568sp_Permalink sp_Print

I like the Fuji song. That is all. 

"Your girl fucked me 'cause you cummin' quicker than FedEx Air"- Sean Law

February 6, 2020
8:38 pm
bayAreaShaman
bayAreaShaman
Member
Forum Posts: 3110
3432
Whoops Received: 1716
Whoops Given: 1496
Member Since:
February 13, 2015
sp_UserOfflineSmall Offline
2569sp_Permalink sp_Print

JiffyLong said
I like the Fuji song. That is all.   

Young Fuji Macc 

YOU KNOW THEY AINT NO SUCH THING AS LEFTOVER CRACK!!!- Leftover Crack

February 6, 2020
8:53 pm
Chuckieboy
Member
Forum Posts: 881
950
Whoops Received: 475
Whoops Given: 1188
Member Since:
May 11, 2017
sp_UserOfflineSmall Offline
2570sp_Permalink sp_Print

JiffyLong said
I like the Fuji song. That is all.   

If u don’t like that Trinidad shit or g mos Idk…hard to deny either one of those 

February 6, 2020
8:58 pm
JiffyLong
JiffyLong
Member
Forum Posts: 1988
786
Whoops Received: 393
Whoops Given: 107
Member Since:
May 9, 2014
sp_UserOfflineSmall Offline
2571sp_Permalink sp_Print

Oh G Mo is dope as fuck I only listened to the first quarter of Filth Factory and it is seriously hard as fuck. Filth Factory is my favorite song from that guy the beat is trancelike. 

"Your girl fucked me 'cause you cummin' quicker than FedEx Air"- Sean Law

February 6, 2020
9:06 pm
Chuckieboy
Member
Forum Posts: 881
950
Whoops Received: 475
Whoops Given: 1188
Member Since:
May 11, 2017
sp_UserOfflineSmall Offline
2572sp_Permalink sp_Print

Good shit. I thought u were tryna throw shade at those 2 I posted, just misunderstood u. I can’t quit listening to that Trinidad shit tho lol. Been stuck on it 

February 6, 2020
9:12 pm
Carnivalkilla44
Carnivalkilla44
Member
Forum Posts: 3094
2796
Whoops Received: 1398
Whoops Given: 736
Member Since:
April 4, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline
2573sp_Permalink sp_Print

February 9, 2020
5:08 pm
krunk
krunk
America
Member
Forum Posts: 5936
4986
Whoops Received: 2493
Whoops Given: 0
Member Since:
May 4, 2014
sp_UserOfflineSmall Offline

PqA4PtL.gifImage Enlarger

YouTube Video ghostofblu – ALLMYDREAMS (Prod. Amertume)

krunk.gif

February 9, 2020
7:21 pm
Chuckieboy
Member
Forum Posts: 881
950
Whoops Received: 475
Whoops Given: 1188
Member Since:
May 11, 2017
sp_UserOfflineSmall Offline
2575sp_Permalink sp_Print

February 11, 2020
6:33 pm
krunk
krunk
America
Member
Forum Posts: 5936
4986
Whoops Received: 2493
Whoops Given: 0
Member Since:
May 4, 2014
sp_UserOfflineSmall Offline
2576sp_Permalink sp_Print

YouTube Video Kanye West: I’m A Gay Fish Remix

krunk.gif

February 13, 2020
12:18 pm
krunk
krunk
America
Member
Forum Posts: 5936
4986
Whoops Received: 2493
Whoops Given: 0
Member Since:
May 4, 2014
sp_UserOfflineSmall Offline
2577sp_Permalink sp_Print

For that Butthurtalo who insisted “rape is never funny”…

lol Exhibit A: lol

YouTube Video Torsofuck – Raped By Elephants

krunk.gif

February 13, 2020
9:15 pm
bayAreaShaman
bayAreaShaman
Member
Forum Posts: 3110
3432
Whoops Received: 1716
Whoops Given: 1496
Member Since:
February 13, 2015
sp_UserOfflineSmall Offline
2578sp_Permalink sp_Print

YOU KNOW THEY AINT NO SUCH THING AS LEFTOVER CRACK!!!- Leftover Crack

February 14, 2020
1:38 am
Iris The Tranny juggalette
Iris The Tranny juggalette
Member
Forum Posts: 1137
828
Whoops Received: 414
Whoops Given: 363
Member Since:
February 16, 2018
sp_UserOfflineSmall Offline

krunkazphuk said
For that Butthurtalo who insisted “rape is never funny”…

lol Exhibit A: lol

YouTube Video Torsofuck – Raped By Elephants  

Fuck, I was saving that song for a comedic punchline.

I’ve used it on Reddit like 5 times.

Usually when someone is surprised by a song title, and I bust out my list like “I can do way worse than that”

But it has other uses too, situationally.

It’s not the most shocking or crazy title, but it makes up for it with weird points.

I see no difference between a corpse and a sex toy

February 14, 2020
1:47 am
SPANGE
SPANGE
Member
Forum Posts: 917
512
Whoops Received: 256
Whoops Given: 0
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

There are a few songs that i’ve been bumpin heavy lately. Toddy Tee, Mix Master Spade, King Tee & DJ Pooh

1. Just say No

2. Ya Better bring a gun

3. the Genius is Back

Forum Timezone: America/Chicago

Most Users Ever Online: 591

Currently Online: Old Mr Dangerous
5 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)

Top Posters:

Trying to fix

Top Whooped Members:

scruffy: 3531

Old Mr Dangerous: 2690

krunk: 2493

Drunkalo: 2354

King Lucem Ferre: 2068

The Warlock: 1770

Forum Stats:

Groups: 6

Forums: 28

Topics: 11186

Posts: 227881

Newest Members:

trimirela2, pureno2blast8, psychopathic_ryda_21, AmmoQuetzlcoatlKali, AmmoQK, optimanutraketo

Moderators: GanjaGoblin: 2759, Psyral Infection: 3914, bozodklown: 295, scruffy: 11447, PunkRockJuggalo: 6559, Pigg: 6168

Administrators: admin: 0, ScottieD: 838