April 21, 2019
76 Guests and 5 Members Online

Please consider Sign Uping
guest

sp_LogInOut Log In sp_Registration Sign Up

Sign Up | Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

sp_TopicIcon
Haiiiiiiiii, I'm fucking lonely, love me
February 11, 2019
4:22 am
Iris The Tranny juggalette
Iris The Tranny juggalette
Member
Forum Posts: 757
580
Whoops Received: 290
Whoops Given: 228
Member Since:
February 16, 2018
sp_UserOfflineSmall Offline

So, yeah, I’m finally desperate enough to post on this. I get hit on a lot, fucking everywhere on the internet, and yet for some reason I can’t fucking hold down a relationship for more than 4 months. Fuckinnnnnng kiiiiiillllllllll me.

So yeah, I’m about to turn 18, I’m bisexual, I’ll date people between the ages of 15 and a half to 26 years old 

I live in gilbert arizona (haha middle class, fuck off I try to spend the least amount of time around the numbnuts around me, I prefer to be around people who know what struggles are)

I’m a metalhead

I’m a musician

I’m obviously a lette 

I have severe mental illness so, yeah, that’s a thing

I’m a switch

I tend to become really emotionally dependent on people. 

I know most of the people on here that know me are old heads, but hey, if ya’ll know somebody who’d wanna talk to me that’d be cool. 

I have never broken up with someone, even when I definitely should have, it was always someone else.

If I start having a paranoia attack please don’t be mad if I punch you or something.

(btw I know this is pathetic, and nobody will respond, but I’m so fucking depressed being alone I have to try)

Flip-the-rat.gifFlep teh reatFlip-the-rat.gif

 

February 11, 2019
8:31 am
krunkazphuk
krunkazphuk
America
Member
Forum Posts: 4749
3460
Whoops Received: 1730
Whoops Given: 0
Member Since:
May 4, 2014
sp_UserOfflineSmall Offline

Maybe quit throwing ur boy pussy in people’s faces then calling someone a pedo when they say ur cute? And no, I won’t Fuckinnnnnng kiiiiiillllllllll u just cuz u ask nicely. I’m gonna need A LOT more coffee first, so enjoy this Houston earrape in the meantime:

The Gayest Song Of All Time Gay Rapper ” Fly Young Red ” Music Video Throw That Boy Pxssy ”

krunk.gif

February 11, 2019
9:00 am
Iris The Tranny juggalette
Iris The Tranny juggalette
Member
Forum Posts: 757
580
Whoops Received: 290
Whoops Given: 228
Member Since:
February 16, 2018
sp_UserOfflineSmall Offline

krunkazphuk said
calling someone a pedo when they say ur cute?   

AH no, I have NEVER done this, I actually defended Klown a bit and said that harassment and pedo were strong words I didn’t agree with, it was Karcalla that called him a pedophile, I have not called anyone who hit on me a pedophile, I’m basically 18, if I did call mystery that I didn’t mean it, but I don’t remember doing that. 

The reason I posted those pms was just full disclosure.

Flip-the-rat.gifFlep teh reatFlip-the-rat.gif

 

February 11, 2019
10:52 am
krunkazphuk
krunkazphuk
America
Member
Forum Posts: 4749
3460
Whoops Received: 1730
Whoops Given: 0
Member Since:
May 4, 2014
sp_UserOfflineSmall Offline

What Would  Chris Ray Gun  Do? I’m guessing it would look a lot like this:

eaQ3sWs.gif

YouTube Video “Ain’t No Rest for the Triggered” – Social Justice: The Musical 

krunk.gif

February 11, 2019
11:01 am
TheRevWells
TheRevWells
Member
Forum Posts: 403
274
Whoops Received: 137
Whoops Given: 60
Member Since:
December 25, 2014
sp_UserOnlineSmall Online

krunkazphuk said
Maybe quit throwing ur boy pussy in people’s faces then calling someone a pedo when they say ur cute? And no, I won’t Fuckinnnnnng kiiiiiillllllllll u just cuz u ask nicely. I’m gonna need A LOT more coffee first, so enjoy this Houston earrape in the meantime:

The Gayest Song Of All Time Gay Rapper ” Fly Young Red ” Music Video Throw That Boy Pxssy ”   

I see your Fly Young Red and raise you Johnny Dangerous

Runnin' Out Of Time / Looking For The Light / Something Isnt Right / The Devil's Grip Is Tight / Cause I'm Runnin' Out Of Time / Leave It All Behind / If My Soul Was On The Line / Can My Body Hide / From The Devil Inside

February 11, 2019
11:32 am
krunkazphuk
krunkazphuk
America
Member
Forum Posts: 4749
3460
Whoops Received: 1730
Whoops Given: 0
Member Since:
May 4, 2014
sp_UserOfflineSmall Offline

TheRevWells said

I see your Fly Young Red and raise you Johnny Dangerous

  

OK. Obviously it’s time 2 get medieval on ur ass…

JoNbuDf.gif

YouTube Video Gangsta Fag – The Faggots 

FUN FACT: The end of this video’s URL is “KY”. Can’t make this shit up. lol

krunk.gif

February 11, 2019
11:35 am
Iris The Tranny juggalette
Iris The Tranny juggalette
Member
Forum Posts: 757
580
Whoops Received: 290
Whoops Given: 228
Member Since:
February 16, 2018
sp_UserOfflineSmall Offline

krunkazphuk said
What Would  Chris Ray Gun  Do? I’m guessing it would look a lot like this:

eaQ3sWs.gif

YouTube Video “Ain’t No Rest for the Triggered” – Social Justice: The Musical   

I’m not sure what your putting that in response to, but that song is bomb so, I approve.

Flip-the-rat.gifFlep teh reatFlip-the-rat.gif

 

February 11, 2019
11:54 am
TheRevWells
TheRevWells
Member
Forum Posts: 403
274
Whoops Received: 137
Whoops Given: 60
Member Since:
December 25, 2014
sp_UserOnlineSmall Online

krunkazphuk said

TheRevWells said

I see your Fly Young Red and raise you Johnny Dangerous

  

OK. Obviously it’s time 2 get medieval on ur ass…

JoNbuDf.gif

YouTube Video Gangsta Fag – The Faggots 

FUN FACT: The end of this video’s URL is “KY”. Can’t make this shit up. lol  

LOL.  too funny.  but here is my counter.  I unleash the Gay Pimp on you – Jonny McGovern

and for overkill, i present Cazwell

Runnin' Out Of Time / Looking For The Light / Something Isnt Right / The Devil's Grip Is Tight / Cause I'm Runnin' Out Of Time / Leave It All Behind / If My Soul Was On The Line / Can My Body Hide / From The Devil Inside

February 11, 2019
12:12 pm
krunkazphuk
krunkazphuk
America
Member
Forum Posts: 4749
3460
Whoops Received: 1730
Whoops Given: 0
Member Since:
May 4, 2014
sp_UserOfflineSmall Offline

BQridvI.jpg

YouTube Video Gangstalicious – Gay Rap 08 

Whoop whoop krunkazphuk :

TheRevWells

krunk.gif

February 11, 2019
12:17 pm
Iris The Tranny juggalette
Iris The Tranny juggalette
Member
Forum Posts: 757
580
Whoops Received: 290
Whoops Given: 228
Member Since:
February 16, 2018
sp_UserOfflineSmall Offline

The intro to this song, that’s all, also I’m bi so, the gay jokes are 50% failing.

Flip-the-rat.gifFlep teh reatFlip-the-rat.gif

 

February 11, 2019
1:05 pm
krunkazphuk
krunkazphuk
America
Member
Forum Posts: 4749
3460
Whoops Received: 1730
Whoops Given: 0
Member Since:
May 4, 2014
sp_UserOfflineSmall Offline

Iris The Tranny juggalette said
…also I’m bi so, the gay jokes are 50% failing.  

This dance party got nothing 2 do with u, sad girl. ninja

YouTube Video GAY N*GGA (HOT N*GGA PARODY) #NOHOMO

krunk.gif

February 11, 2019
3:50 pm
randy gall
randy gall
Member
Forum Posts: 1066
760
Whoops Received: 380
Whoops Given: 1
Member Since:
December 19, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

iris man we need to get togethar some time baby

Noah Fence is a RACIST piece of shit and so are you if you support him. No excuses.

February 11, 2019
10:53 pm
David_Black
David_Black
Member
Forum Posts: 211
324
Whoops Received: 162
Whoops Given: 153
Member Since:
January 5, 2019
sp_UserOfflineSmall Offline

Why the fuck are you lonely?   You see…………………………………………………………………………………This thing ^^ Around here. 
It says PM. Fuckin write me, we can be lonely together! 
Seriously, I spend most of my days trying to connect with people and be social anyway. 

Nevermind, PM here seems a lot like Indiana. It went full retard and never came back. 

February 12, 2019
9:09 am
Iris The Tranny juggalette
Iris The Tranny juggalette
Member
Forum Posts: 757
580
Whoops Received: 290
Whoops Given: 228
Member Since:
February 16, 2018
sp_UserOfflineSmall Offline

David_Black said
Why the fuck are you lonely?   You see…………………………………………………………………………………This thing ^^ Around here. 
It says PM. Fuckin write me, we can be lonely together! 
Seriously, I spend most of my days trying to connect with people and be social anyway. 

Nevermind, PM here seems a lot like Indiana. It went full retard and never came back.   

Ah shit man, I’m sorry, I fell asleep lol, then I had to go to a group, and when I got back I went and fell asleep again. Lmao

Whoop whoop Iris The Tranny juggalette :

David_Black

Flip-the-rat.gifFlep teh reatFlip-the-rat.gif

 

February 12, 2019
10:10 am
Pigg
Pigg
Omaha, NE
Member
Forum Posts: 5448
1978
Whoops Received: 989
Whoops Given: 314
Member Since:
August 6, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

krunkazphuk said

TheRevWells said

I see your Fly Young Red and raise you Johnny Dangerous

  

OK. Obviously it’s time 2 get medieval on ur ass…

JoNbuDf.gif

YouTube Video Gangsta Fag – The Faggots 

FUN FACT: The end of this video’s URL is “KY”. Can’t make this shit up. lol  

I actually really enjoy this song and appreciate that you… Uh… Turned me on to it.

February 12, 2019
10:26 am
krunkazphuk
krunkazphuk
America
Member
Forum Posts: 4749
3460
Whoops Received: 1730
Whoops Given: 0
Member Since:
May 4, 2014
sp_UserOfflineSmall Offline

Pigg said

I actually really enjoy this song and appreciate that you… Uh… Turned me on to it.  

Go take a shower. wink

7iV5x29.gif

krunk.gif

February 12, 2019
10:32 am
Pigg
Pigg
Omaha, NE
Member
Forum Posts: 5448
1978
Whoops Received: 989
Whoops Given: 314
Member Since:
August 6, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

I don’t understand this reference 

February 12, 2019
12:47 pm
David_Black
David_Black
Member
Forum Posts: 211
324
Whoops Received: 162
Whoops Given: 153
Member Since:
January 5, 2019
sp_UserOfflineSmall Offline

Iris The Tranny juggalette said

Ah shit man, I’m sorry, I fell asleep lol, then I had to go to a group, and when I got back I went and fell asleep again. Lmao  

No worries, My responses to you have literally been between naps.  I want to throw my phone through a fucking window I’m so sick of the alarm. 

Whoop whoop David_Black :

Iris The Tranny juggalette
Forum Timezone: America/Chicago

Most Users Ever Online: 161

Currently Online: TheRevWells, renomike, KaracaIIa
59 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

Trying to fix

Top Whooped Members:

scruffy: 3526

Old Mr Dangerous: 2192

Drunkalo: 1860

King Lucem Ferre: 1827

Nyro: 1760

krunkazphuk: 1730

Forum Stats:

Groups: 5

Forums: 25

Topics: 10514

Posts: 213723

Newest Members:

KaracaIIa, Slashetman, TylerNeoft, vbifnfIndulge, jeanette18t, maxzy18

Moderators: GanjaGoblin: 2656, Psyral Infection: 3470, scruffy: 11446, Shiftzilla: 6559

Administrators: admin: 0, ScottieD: 829