June 4, 2020
24 Guests and Online

Please consider Sign Uping
guest

sp_LogInOut Log In sp_Registration Sign Up

Sign Up | Lost password?
Advanced Search

— Forum Scope —




— Match —





— Forum Options —





Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters

No permission to create posts
sp_TopicIcon
Whitney Peyton and Snow the Product should make a group together
September 7, 2019
10:45 pm
the_proud_smack
the_proud_smack
Heaven
Member
Forum Posts: 1772
670
Whoops Received: 335
Whoops Given: 820
Member Since:
March 30, 2018
sp_UserOfflineSmall Offline

Whitney was opening for twiztard in Montreal and they drew under 30 people

directly next door is a resto https://fritealors.com/ and I started chatting with Whitney and asked her if she tried poutine yet she said no I said next door has some of the best poutine in Montreal and she went and got herself one even tweeted about it

she is tiny I mean she might be just an inch taller than Madchild tiny

NOTHING ELSE MATTERS

September 7, 2019
11:23 pm
Old Mr Dangerous
Old Mr Dangerous
Member
Forum Posts: 7754
5390
Whoops Received: 2695
Whoops Given: 2279
Member Since:
March 30, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

I would intercourse both Snow’s manly jawline simultaneously with Whitney’s poutine-spattered vulva whilst fingering Snow’s current girlfriend and screaming obscenities into Sugar Slam’s rectum. 

Is that hetero enough for ya?

No?

Well, your mom didnt have a problem with it.

 

[email protected]!!

Whoop whoop Old Mr Dangerous :

the_proud_smack, Demented Smoka, Drunkalo, Chuckieboy
September 8, 2019
10:01 am
Drunkalo
Drunkalo
Member
Forum Posts: 3056
4708
Whoops Received: 2354
Whoops Given: 1780
Member Since:
August 10, 2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Id lose it prematurely and wed all go home unfulfilled. Would be a hell of a story tho!

Whoop whoop Drunkalo :

Noah Fence, Chuckieboy, Old Mr Dangerous

Yeah bitches, im that short gentleman mentioned in that youtube video.

And the very nice, level headed guy from that other youtube video.

September 11, 2019
1:13 pm
Drunkalo
Drunkalo
Member
Forum Posts: 3056
4708
Whoops Received: 2354
Whoops Given: 1780
Member Since:
August 10, 2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Alright ya’ll. Do you think shes one to just call the police or come outside and hand out an ass whoopin?

Im thinking about stalking her hard core.

Smacked around ill handle, probably enjoy.

PFA, nay.

The new tour looks cool, nowhere near me tho.

Yeah bitches, im that short gentleman mentioned in that youtube video.

And the very nice, level headed guy from that other youtube video.

September 11, 2019
1:56 pm
Demented Smoka
Demented Smoka
Member
Forum Posts: 343
132
Whoops Received: 66
Whoops Given: 159
Member Since:
July 26, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

Drunkalo said
Alright ya’ll. Do you think shes one to just call the police or come outside and hand out an ass whoopin?

Im thinking about stalking her hard core.

Smacked around ill handle, probably enjoy.

PFA, nay.

The new tour looks cool, nowhere near me tho.  

I’d be carefrul if you’re talking bout Snow, she used to do missions and pull jack moves on fools.

September 11, 2019
2:46 pm
Drunkalo
Drunkalo
Member
Forum Posts: 3056
4708
Whoops Received: 2354
Whoops Given: 1780
Member Since:
August 10, 2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Nah, OMD got dibbs on Snow. LOL

Whoop whoop Drunkalo :

Old Mr Dangerous

Yeah bitches, im that short gentleman mentioned in that youtube video.

And the very nice, level headed guy from that other youtube video.

September 11, 2019
3:39 pm
The Warlock
The Warlock
New Mexico
Member
Forum Posts: 11368
3546
Whoops Received: 1773
Whoops Given: 2
Member Since:
March 31, 2012
sp_UserOfflineSmall Offline

Drunkalo said
Alright ya’ll. Do you think shes one to just call the police or come outside and hand out an ass whoopin?

Im thinking about stalking her hard core.

Smacked around ill handle, probably enjoy.

PFA, nay.

The new tour looks cool, nowhere near me tho.  

more like strapped around lollol

September 11, 2019
4:07 pm
Drunkalo
Drunkalo
Member
Forum Posts: 3056
4708
Whoops Received: 2354
Whoops Given: 1780
Member Since:
August 10, 2017
sp_UserOfflineSmall Offline

Ill think on it, its still not a no yet…

I mean, being attacked by a woman with a strap on doesnt make you gay, does it?

How about if i pretend not to like it?

Will she be barefoot? 

God dammit these are things i need to know!

Whoop whoop Drunkalo :

Demented Smoka

Yeah bitches, im that short gentleman mentioned in that youtube video.

And the very nice, level headed guy from that other youtube video.

September 11, 2019
6:25 pm
Old Mr Dangerous
Old Mr Dangerous
Member
Forum Posts: 7754
5390
Whoops Received: 2695
Whoops Given: 2279
Member Since:
March 30, 2013
sp_UserOfflineSmall Offline

Drunkalo said
Nah, OMD got dibbs on Snow. LOL  

Damn skippy… but I ain’t greedy

Whoop whoop Old Mr Dangerous :

Demented Smoka
No permission to create posts
Forum Timezone: America/Chicago

Most Users Ever Online: 591

Currently Online:
19 Guest(s)

Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)

Top Posters:

The Warlock: 11368

King Lucem Ferre: 8811

Old Mr Dangerous: 7754

OCJ_Brendan: 6148

krunk: 5948

patjoyce: 4891

Top Whooped Members:

scruffy: 3531

Old Mr Dangerous: 2695

krunk: 2499

Drunkalo: 2354

King Lucem Ferre: 2068

The Warlock: 1773

Forum Stats:

Groups: 6

Forums: 28

Topics: 11195

Posts: 228023

Newest Members:

JosepNelso, raj36, puriskintone9, krystlepontes, carrie_the_carnie, moonraker

Moderators: GanjaGoblin: 2759, Psyral Infection: 3916, bozodklown: 295, scruffy: 11447, PunkRockJuggalo: 6559, Pigg: 6179

Administrators: admin: 0, ScottieD: 838